دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم سریع و خشن 9 F9: The Fast Saga 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

مشاهده رایگان فیلم سریع و خشن 9

دانلود فیلم F9: The Fast Saga 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

مشاهده رایگان بروزترین فیلم های خارجی

نقدها و انتقادات امروزه بسیار به سمت فیلم های سینمایی دنباله دار کشیده شده است. با توجه به این موضوع فیلم سریع و خشن 9 یا همان F9: The Fast and Furious 9 شامل انقادات بسیار زیاد کاربران می شود. سؤالی که پیداس این می باشد که انتهای فیلم قرار است به چه صورت باشد، چرا که این سری چندین سال است کاربران را درگیر داستانی مشاهبه به یکدیگر کرده و تنها کاربران سعی دارند این موضوع را دنبال کرده تا در نهایت داستان را در آخر متوجه شده باشند.

نکته ای که در خصوص سریع و خشن 9 وجود دارد فیدبک های بسیار منفی است که در خصوص فیلم به حجم بسیار بالایی درحال انتشار است. شاید تنها موردی که سبب پربازدید شدن این سینمایی شده است پیگیری کاربران برای اطلاع از پایان داستان می باشد. F9 اینبار نیز به مانند سری های قبل سعی دارد داستان را به قسمت 4 بازگرداند و شخصیت از دست رفته سری قبل را زنده کرده تا کمی تغییرات در موضوع سینمایی ایجاد کند. دلیل این موفقیت و علاقه کاربران به تماشای قسمت نهم نیز نشان دادن این شخصیت ژاپنی در تریلر سینمایی بوده و هست.

در شروع فیلم دام تورتو زندگی بی دردسر و ارامی را با لتی (همسر) و پسرش که اسمش برایان کوچک است را دور از چشم همه در حال سپری کردن است؛ ولی همیشه می‌دانند که خطر در ورای این زندگی ارام آن‌ها در کمین نشسته است . در این قسمت از fast and furious دام تورتو, مجبور میشود برای نجات کسانی که دوست دارد با گناهان گذشته خود روبه‌رو شود. گروه fast and furious دوباره با هم متحد می‌شوند تا یک تهدید جهانی را که توسط یک ادمکش و جاسوس ماهر رهبری می‌شود را متوقف کنند؛ این آدمکش حرفه ای برادر کوچکتر دام تورتو به اسم جیکوب است.

در ادامه از اتفاقات گذشته فی مابین دو برادر تورتو که منجر به اختلاف و دشمنی این دو برادر شده است پرده برداری میشود و نبرد این دو برادر در جناح مختلف برای اینده دنیا (یکی برای نجات دنیا و یکی برای از بین بردن ان ) ادامه دارد. صحنه های اکشن و تخیلی این قسمت در حالی که بسیار جذاب طراحی شده است اما با انتقادات بسیاری نیز مواجه شده است؛ چرا که که در واقع قوانین فیزیک را به سخره گرفته و بعضا ممکن است موجب توهین به مخاطب جلوه شود.


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش